19:15:00

INSPIRATIONAL DOTS


Sukienki, bluzki, spodenki, paznokcie - wszędzie teraz możemy znaleźć wzór w groszki. Jeszcze niedawno paski przejęły wszechobecną modę, jednak muszą teraz ustąpić zmieniającym się trendom. Co takiego w sobie ma ten wzór, że teraz każdy pragnie mieć chociaż jedną rzecz w takim oto stylu? Skąd wzięła się taka moda na "groszki", bo przecież skądś ktoś musiał zaczerpnąć inspiracje? Jak ubrać się żeby nie przesadzić, a jednocześnie wyglądać dobrze? 
Jak wiadomo moda ma to do siebie, że lubi być zmienna. Często także można określić ją sinusoidą, gdyż często to coś co dziś jest modne, jutro może być "not on top". Tak samo z powracaniem róznych trendów. Przykładem mogą być słynne spodnie - tak zwane "mum jeans", które modne były w latach 90-tych. Później przez pewien okres czasu królowały dzwony, a dziś większą popularnością cieszą się znowu te pierwsze.

Jednak co takiego w sobie ma ta obecna moda w groszki, że każdy pragnie posiadać chociaż jedną rzecz w tym stylu? Przede wszystkim - jest to idealna alternatywa dla osób które lubią ubierać się delikatnie, a także cenią sobie minimalizm. Osoby, które uwielbiają nosić klasyczne ubrania, mogą postawić na subtelne zaakcentowanie danej stylizacji - dzięki groszkom, które wydobywają kunsztowność. Jest to także idealny dodatek. Dzięki ubraniom w groszki, nie musimy martwić się o modne dodatki. Żeby stylizacja nie wyglądałą za ciężko, wystarczy że delikatnie zaakcentujemy cały outfit lekką biżuterią.  


W poprzednim sezonie 17/18 groszki zawitały także na wybiegach słynnych modowych marek - Dior, Blugirl czy Dolce&Gabbana, a także u Commes des Garçons - co akurat nie było dużym zaskoczeniem, gdyż marka bazowała na tym wzorze dużo wcześniej. Już wtedy wiadomo było, że groszki będą hitem oraz najbardziej pożądanym trendem sezonu.








Mimo niektórych wytycznych modowych, które mówią nam na przykład - żeby nie łączyć kratki z paskami - z groszkami jest nieco inaczej. Jest to bardziej bezpieczny wzór, jednak nie można także z nim przesadzić. Moda ciągle idzie do przodu i coraz częściej możemy spotkać się z łamaniem tych "zasad" modowych. Artyści coraz częsciej się nią bawią, jednak jaka jest granica mody? Na to pytanie już nie jestem Wam w stanie odpowiedzieć. Każdy ma tu własne subiektywne zdanie. 

28 komentarzy:

  1. O mi też bardzo podobają się groszkowe stylizację i bardzo się cieszę, z to jest teraz w modzie. Zgadzam się, że czasem nie wolno przesadzić ale... moda jak kobieta - zmienną jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że ten trend bardzo mi się spodobał i sama lubię nosić ubrania w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. https://keepfitbyola.blogspot.com/ zapraszam do siebie, ogólnie nie za bardzo lubię paski i groszki, coś musi mi naprawde przypasować, nie kieruję się modą, ubieram się tak jak mi odpowiada, ale miło jest wiedzieć co króluje na światowych wybiegach

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi do o groszki to wybieram te w czekoladzie innymi się nie interesuje :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Groszki to super print. Bardzo podoba mi się na spodniach ale jeszcze nie miałam odwagi ich sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co ma kropki&grochy mnie urzeka, połączenie kobiecości i dziewczęcości to coś co kocham najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Groszki za każdym razem jak wchodzą do trendów to podbijają moje serduszko. Jest w nich coś wyjątkowego. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Groszki są ładne, lecz osobiście ich nie noszę. Mam wrażenie, że w tym wzorze wyglądam wyjątkowo źle :/ A szkoda...

    https://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W swojej szafie mam tylko sukienkę w groszki, koniecznie będę musiała to zmienić...
    Fajny trend, w moim guście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne trendy :D szczególnie połączenie sukienki i ramoneski :D lubię tak słodko ale z pazurkiem :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem ciekawe te groszki :) Że ja jeszcze niczego takiego nie mam w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo spodobały mi się te ciuszki w groszki i ostatnio zaczęłam też nosić ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Groszki są ładne. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham groszki :D zwłaszcza latem

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała sobą odnajduje się w groszkach, dlatego sklepy, w których mogę dostać ubrania w takim wzorze są dla mnie rajem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham,kocham,kocham.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana i kropki i paski to hicior który każda z nas powinna mieć w szafie:)
    Pozdrawiam! :*
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc, nie byłam przekonana do tego trendu, ale patrząc na te inspiracje nabrałam ochoty na zakupy! Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega stylizacje ❤️ Zainspirowałam się max :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie też ten wzór urzeka i mam w planach zakup takiej bluzki...
    Idę na łowy moje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kropki i groszki są rewelacyjne, jestem ich fanką!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Bardzo mi się podobają rzeczy w groszki, jak i stylizacje, ale niestety nie mam żadnej takiej rzeczy i aktualnie strasznie ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama za tym wzorem nigdy nie przepadałam, ale zebrałaś świetne inspiracje i przyznam, że te groszki ewoluowały i naprawdę całkiem całkiem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne są te groszkowe stylizacje <3 zdecydowanie muszę uzupełnić moją garderobę ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. 25 year-old Software Consultant Arlyne Portch, hailing from Quesnel enjoys watching movies like Baby... Secret of the Lost Legend and Juggling. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. mozesz szukac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Copyright © ASPEKTYWNIE , Blogger